034-normal.jpgAloitin uuden vuoden jumppaamalla ja jatkoin treenaamista seitsemän päivää, kunnes flunssa iski. Nyt pari viikkoa myöhemmin olen vieläkin hiukan vajaakuntoinen, mutta ehtinyt sentään perehtyä Helsingin laihdutusryhmien tarjontaan ja tehnyt valintani. Painonvartijoita ei Suomessa enää ole, joten oli pakko keksiä jotain muuta. Googlettelin aikani ja löysin sen, minkä uskon olevan paras vaihtoehto minulle: Paras Pudottaja -ryhmä Finnbodyllä. Se alkaa huomenna.

Olen koko loppu- ja alkuvuoden käyttänyt aikaani uusien treenikamppeiden etsintään ja sopivan treenin suunnitteluun. En ole vielä varma, miten homma etenee, mutta ainakin liikuntaa on tiedossa ja tavallista ruokaa aion syödä. Karppaamalla en aio laihduttaa. Olen sitä takavuosien PT:ni suosituksesta kokeillut enkä siitä innostunut. Kahdessa viikossa paino nousi viisi kiloa ja se sai aikaan aimoketutuksen ja pysäytti hyvin menneen laihduttamisen.

Mitäpä noista vanhoista. Nyt on elopainoa kertynyt pilvin pimein, enkä voi siitä tuota takavuosien PT:tä syyttää. Aika ottaa ohjat käsiinsä ja pyrkiä takaisin vanhoihin mittoihin. Tää sopii tähän elämäntilanteeseeni aivan loistavasti, olenhan sinkku ja vastavalmistunut; minun ei siis tarvitse käyttää kaikkea vapaa-aikaani opiskeluun enää. Ja sinkkuna nyt vaan kaikki on helpompaa. Ainakin niin olen kuullut.

Sunnuntaina ostamani upouusi treenikassi on siis pakattu ja huomenna on ensimmäinen PP-ryhmän kokoontuminen. Jännittää. Wish me luck!